søndag den 10. oktober 2010

Hej

Okay, jeg ved ikke hvor jeg skal begynde...
Sidste Lørdag altså d.2 oktober, var vi til Graysons kamp som altid! De vandt, jeg begyndt at blive rigtig god til reglerne i amerikansk fodbold nu, og jeg synes det er ret sjovt faktisk!

Søndag lavede jeg dansk mad, jeg lavede, tarteletter, bøf med løg, persillesovs(selvom man normalt ikke får det, men vi havde ikke sovsekulør så kunne ikke lave brun sovs ordentlig), og citron fromage!

Tarteletterne var det sværeste tror jeg, for skulle selv lave bundene og det gik ikke helt så godt.. Dejen var god nok, og det smagte fint nok men de så ikke så godt ud... De kunne rigtig godt lide det, i sær citron fromagen og tarteletterne...

Vi var også ude at se på slanger den dag. Ad.

Så var der normal skoleuge, der skete ikke så meget, var i sportscenter, var til basketball og onsdag var jeg dog syg. :(

Men ellers en god uge. Vi havde en fest i vores spansk klasse, hvor vi alle havde bragt noget mad med, så det var rigtig hyggeligt. Og i teater spillede vi vores lady macbeth, det var kun en scene men det gik godt, jeg var macbeth :-D

I går var vi så til Graysons kamp igen, det var en rigtig spændende kamp, og samtidig var der homecoming, hvilket er når alle gamle elever kommer tilbage til skolen for at se en kamp. så der var mange mennesker og det var en stor fest, med meget meget mad...

I dag skal vi bare slappe af!!! :-D

Knus..

Her er lidt billeder :
TIGER PRIDE! Sådan her ser det ud når jeg er henne og se min high school spille amerikansk fodbold!

Det her er cornhole, det er et spil de spiller ligesom når vi spiller vikingespil.

Det her er til tailgat, inden Graysons kamp bliver der sat en masse mad op og vi spiser, og spiller cornhole snakker og bare hygger. Det er rigtig sjovt. Men alt for meget mad.


Graysons hold på vej ind på banen. INDIANS.
Grayson, nummer 87, d. 2 oktober! :-D


1 kommentar:

  1. fedt .. det med tarteletter skal nok gå , bag dem i en kop næste gang dejen godt rundt om kanten , sovse kulør , tjah sender vi til dig...kan godt lide din kommentar med altid "alt for meget mad " det bliver som lasse og jeg har sagt :). knus fra mor og rebecca

    SvarSlet