onsdag den 29. september 2010

Hektisk weekend...

Hej alle der hjemme der f'ølger med...

Det har været en meget hektisk weekend siger jeg jer, med masser af eventyr...

Torsdag d. 24. fik jeg fri en time før og vi skulle afsted til Virginia Beach, det er fem timer fra hvor jeg bor. Mike's forældre bor der og vi skulle besøge dem og så ville de gerne vise mig stranden...
Vi kom afsted men jeg havde glemt min pung så vi vente om, vi var kun fem minutter væk. I mens jeg var inde i huset for at hente min pung slukkede de bilen. så da jeg kom ud igen og de ville tænde den ville den ikke, intet.

Så vi læssede det hele over i den anden bil. Og kom afsted.

Fredag var vi på stranden heeele dagen, det var rigtig dejligt. Det var varmt der var musik og vandet var perfekt. Med store bølger. Så vi kunne surfe :-D
Vi tog ud og spise på en rigtig god fiskerestaurant.

Lørdag tog vi ud og shoppe indtil klokken 2 ca. så tog vi ud til Mikes forældres sommerhus eller i al fald noget lignende. Hele deres familie var samlet derude, så vi spillede cornhole (lidt lige som vi spiller vikingespil, er det et udendørsspil.)
Derudovre spiste vi, snakkede og havde bål om aftenen. Det sjove er at den ene halvdel af familien hader den anden og ligeledes den anden vej...

Søndag stod vi op klokken 8 og klokken 9 tog vi ud og spiste stor morgen mad, pandekager med sirup, og bacon og meget mere...
Derefter kørte vi hjemad, og som altid sov jeg bare på vejen hjem, men ca. halvvejs vækkede de mig, fordi transmitatoren var gået i stykker ! Vi gik 2 km hen til en lille by kaldet Lawrencewill. Der fandt vi en politimand som hjalp os, han fandt nogender kunne få bilen væk og køre den på værksted. Han kørte os så hen til bilen og vi fik voresr ting, også kørte han os hen på et hotel.
Klokken var 3. " Byen" vi boede ved var mindre end Rødekro, de havde tog spisesteder og et indkøbscenter. Så viu tog i indkøbscenteret for at så tiden ihjel. Det var meget sjovt.

Mandag stod Mike tidligt op og tog hen til mekanikeren, og fik at vide at transmitatoren var helt død. Og at det ville koste 4000 dollars. Så for at de var sikre på de ikke var ved at give os en rigtig dårlig tilbud, fik vi bilen kørt hjem. Og vi lejede en bil og kørte hjem...
Ikke nok med at bilerne gik i stykker så tabte Mike sin mobil så han måtte også have en ny.

så lige nu har vi en bil fordi Beths (som vi skulle have kørt i ) virker igen, men den anden ved de ikke helt hvad de skal gøre med...

Alt i alt var det en god weekend i al fald ind til at bilen gik i stykker ! :-D

Billeder:
Beth og Erin på stranden...


Der var nogle skulpturer på stranden ! I sand...
STRANDEN, klokken 10, så vandet var stille...
Bilen gi i stykker så jeg greb chancen for et billede... stemningsbillede....
Yahtzee.... Det var vores underholdning den aften...










3 kommentarer:

  1. Hej Maria! Ja Maria det sker jo noget hele tiden,
    husk at føre dag bog,men det gør du jo nok over computeren,så kan du skrive en bog over dine oplevlser en gang når du bliver gammel og grå.Du
    lærer jo også lidt om familie sammen hold, eller som det ikke bør være,det gavner ikke meget med en stor familie eller mange søskende når man ikke
    kan tåle at se hinanden, nogle vil ikke gi sig,nogle lader bare munden løbe.Tak for de fine billeder, i har jo det hele en pæn strand og en fin natur, du får da en masse nyt at se.
    Her er alt ved det gamle, Steffan sad en morgen jeg kom op, ude i kulden det var rigtig koldt,
    de havde glemt at hænge nøglen ud, han kunde nu bare have kaldt på os ved vinduet.
    Din far har lige været her i aften, han skulde genstarte computer men der lykkedes ikke,det er noget som ikke er som det skal være.Jeg køber ikke sådan noget i brugsen mere.
    Kærlig hilsen Farmor farfar!.

    SvarSlet
  2. så er det godt maria elsker sine søskende og omvendt.

    SvarSlet
  3. Jeg tror du har ret farfar!
    også mor...
    Det var så lidt da, ja jeg er begyndt at skrive lidt ned for hver dag, bare det mest generelle så jeg ikke glemmer ! Selvom jeg nok ikke glemmer det.
    Ja han er sku ikke for klog ham stef....
    Kan godt forstå du er færdig med det pjat, men kunne i ikke returnere den ?

    SvarSlet