onsdag den 20. oktober 2010

GRAYSON og Pink Dag

Hej,
Denne gang bliver det ikke et langt blog indlæg, da jeg hellere vil ligge alle billederne ind fra spirit week, sidst på ugen!

Men jeg kan fortælle at der ikke er sket det store på det sidste, jeg har været til min første "træning" med fodbold, vi er så småt begyndt med styrketræning og konditionstræning, det er rigtig hårdt, og jeg får rigtig travlt hvis jeg også skal spille basket...

I sidste uge havde vi PINK dag, alle tog noget pink på, for at vise vi støtter op om bekæmpelsen af brystkræft... Det var rigtig sjovt at alle gjorde det, det giver et fedt sammenhold...

Jeg fik også farvet hår i sidste uge, fik min egen hårfarve igen, og det ligner rigtig godt, så det er nu som da jeg blev konfirmeret, det er dog falmet lidt igen, men det er stadig mørkere...

I lørdags var vi som altid til Graysons kamp, denne gang blev han skadet igen, og de trew første dage i denne uge har Beth været oppe på hans skole hver dag, for at se hvordan han har det, og været med ham til læge besøg, han kan slet ikke løfte sin arm, og har måttet have hjælp til ALT! Det er ikke rart, når man har været i bad...

Søndag, grillede vi med hele deres familie, for at fejre Erins fødselsdag, det var rigtig hyggeligt og alle nød det jo...

Nu er det spirit week, hvilket betyder, skole ånden, altså vi klæder os ud hver dag for at få lidt sammen hold, og de fleste gør det da også... Fredag skal der være homecoming, hvilket er når alle de gamle elever kommer og ser Football kampen, bagefter er der et slags bal, det skal nok blive hyggeligt nok...

Denne her uge har jeg haft lidt hjemve, men det var ikke noget der ikke kunne hjælpes væk ved hjælp af snak med Lasse og Maja, og selvfølgelig Beth og Mike, der tog mig med i sportscentret osv...

Det var det seneste, der kommer lidt mere i weekenden for har ikke tid mere i dag;
Her er billeder :


et skilt der er på skolen, tigeren er vores maskot på skolen...
Vi var henne og spise på en mexicansk restaurant, og de her flotte fyre spillede for os...

Det her er et dårligt billede men det er fronten af min skole...
Dette er hvad vi kalder commons, det er hvor vi alle samles om morgenen og i frikvartere, her er der pyntet op til pink dag.
Mit pinkdag tøj....
Vores kat, som altid sover under min seng... men lige ville have lidt sol ;)


Jeg var henne og arbejde ved NASCAR, et stort billøb, jeg tjekkede billetter, pengene gik til velgørenhed...

3 kommentarer:

  1. Hej Maria! Jeg har sendt en mail til dig på farmors computer,jeg er spændt på om du har modtaget den, jeg spurgte om du havde modtaget et brev som vi sendte den 27.9. Ellers er alt ved det gamle farmor har været for kølet i nogle dage. Håber alt er vel hos dig.
    Kærlig hilsen Farmor --farfar

    SvarSlet
  2. Hej farfar, jeg har faaet jeres brev ja, men har desvaerre ikke rigtig haft tid til at svare foer nu, har faktisk lige sendt et !!! Tak for brevet!

    angaaende emailen, har jeg ikke faaet nogen er du sikkerpaa du har brgt den rigtig mail...

    knus fra maria...

    SvarSlet
  3. Nej jeg er ikke sikker på noget som helst
    hilsen farfar!

    SvarSlet