lørdag den 25. december 2010

Julen

Kære allesammen derhjemme !

Glædelig jul, og godt nytår omme lidt!

Så er jeg 17 år gammel, jaja hvem ville have troet det.

Jeg havde en rigtig god dag, først sang hele min familie på Damgaard jo for mig, så det var sjovt at snakke med dem alle, og snakkede også lidt med farmor og farfar.

Vi tog ud og spise på Ruby Tuesday, en restaurant hvor de har den bedste salatbar! Der fik jeg mine fødselsdagsgaver fra min værtsfamilie! En sweatshirt, morgenkåbe, 20 dollars og jogginbukser ! :) Derefter tog vi ud og bowle, ja jeg vandt nu ikke rigtig, jeg vil også lige sige jeg har ikke spillet siden 8. klasse!
Men det var rigtig hyggeligt, og meget sjovt da de fortalte mig at mine bukser var revnet !!! :-D
Typisk mig!

Så tog vi hjem, slappede af, jeg snakkede med Familien i Årslev, Maja & Lasse og hans familie . Derefter kom Beth's forældre over med mine gaver, et tørklæde,orange ;) Og en sweater.
De blev dog ikke længe for de skulle hjem og gøre klar til at de skulle i kirke, så jeg gik ind på mit værelse og snakkede med Lasse Zink en lille smule, det var jo som altid hyggeligt.

Så, så jeg lidt film med familien, tog pænt tøj på og klokken ti sad vi i kirken klar til det, det var ovre klokken 12:15, der var sang og levende lys det var faktisk hyggeligt nok, selvom jeg godt nok var træt.

Da vi kom hjem gik jeg ind i seng og puttede lidt billeder på computeren og ja, sådan forløb min juleaften, og fødselsdag! Og som i måske så fik jeg en rigtig pæn kage!

Nu sidder vi i stuen og slapper af og ser film, efter at vi har åbnet alle gaver og spist en god morgenmad.
Jeg fik rigtig mange gode ting, jeg fik tøj, sko, smykker, parfume og trip trap nisser (hvilket jeg godt nok ikke lige havde forventet Lasse ;) ) Jeg er rigtig glad for alle mine gaver ! jeg blev rigtig glad for mit maleri jeg fik af Becki også. Mange tak for filmen og cd'en fra Årslev!
Tak for ringe g halskæde mor og far!

Tak for alle gaverne derhjemme fra både fødselsdags og julegaver !!!

nu til en rigtig god gave jeg fik af Mike og Beth, jeg havde åbnet alle gaver, så sagde Beth, hey vi har glemt en, hentede så en stor pose, den indeholdt en minnie mouse bamse og i kortet stod der: " Glædelig jul Maria, jeg glæder mig rigtig meget til at vi to sammen skal til DISNEY LAND i Florida om 3 uger !!!! " Prøv og spørg om jeg blev glad, jeg begyndte fal´ktisk næsten at græde, jeg synes sådan noget er fedt, at folk jeg kun har kendt 4 måneder af mit live, de vil give mig alle disse oplevelser, og at de gør alt for jeg føler mig hjemme. Ja jeg har haft en god jul.
Jeg har faktisk haft så travlt jeg ikke rigtig har haft tid til at være ked af jeg savnede jer alle.

Det hjalp nu også at snakke med alle sammen, og mine tanker har da også været meget i Danmark i disse dage! En lille tåre har også trillet, men så tænker man jo bare på hvor fantastisk man har det her også !

I morgen tager vi til Virginia Beach hvis ikke det sner for meget, også må vi jo håbe at vi ikke strander på vejen hjem igen ;)


God jul til jer alle, og goodt nytår!!!! :-D


her er billeder :


Sådan så vores kirke ud juleaften!


Julegaver fra hjemme, har dog ikke et billede af min cd
og dvd fra Årslev

Et armbånd jeg fik af Mike og Beth, man kan få led i alle mulige former, og man kan få fra hver stat herovre!

Mine julegaver herovre fra, ved ikke om i kan se dem alle .

1. Juledag, så åbner vi gaver ...



- Jeg tror det var alt, det må vi se.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar